onsdag den 10. april 2013

Jakkerne + mere Århus

Det er simpelt hen det bedste at lære jer at sy. Det er helt vildt at mærke hvor glade I bliver når I lærer små nye tricks. Selv de bitte små får jo nogen af jer til nærmest at danse rundt! Det giver så meget mening og jeg har lyst til at gøre det igen og igen.
Jeg har fundet en weekend hvor jeg godt vil pakke bilen og køre til Århus igen. Wenche vil gerne med, Karen har sagt ja til igen at få overnattende gæster og så håber jeg bare at Karens mor har lyst til at komme forbi en aften, så vi kan sidde den halve nat og nørde igennem og snakke om håndarbejde!!!!

Lokalet er ikke bestilt endnu, for jeg vil lige høre om der overhovedet er nogen friske på linien??

Det bliver i weekenden d. 1.+2. juni. 
Jeg har lidt en plan om at man både kan sy børnetøj og jakker i en pærevælling???

Vil egentlig gerne høre fra jer som kunne være interesserede - hvad er i til? Jakker eller børnetøj?
Eller hvad nu hvis man kunne nøjes med kun at komme en dag?

Prisen for to dage er 2250 kr og en dag koster så 1125 kr.
Du kan læse lidt mere om mine workshops her

Ved du at du bare med, så send en mail og reserver en plads.
Mailen hedder: marapytta@gmail.com


22 kommentarer:

  1. Nøøøøj hvor er de smukke!!

    SvarSlet
  2. Jeg ville gerne - Men lige netop den weekend er jeg booket op med to blogtræf...

    SvarSlet
    Svar
    1. Hmm... og det er svært at vælge... for jeg vil vildt gerne sy en jakke - Men jeg ville nu også rigtig gerne sy børnetøj... hmm...

      Slet
    2. Det er desværre den eneste weekend hvor det kan lade sig gøre inden sommerferien.

      Slet
  3. Sikke nogle smukke jakker Århus pigerne har fået lavet :)

    SvarSlet
  4. Jeg ville elske hvis du laver sådan en "lidt af det hele", og "også for begyndere" - workshop... Jeg vil nemlig rigtig gerne lære nogle grundlæggende principper, såsom lynlås osv. Da jeg stadig er en novice udi syningens verden.

    Men er det utopi at lære det på en weekend ?

    SvarSlet
  5. Jeg vil mægtig gerne komme en af dagene.. Skal du have en mail?

    SvarSlet
  6. Øj, hvor ville jeg gerne... Men det må vente, til finanserne tillader det - så ærgerligt, når nu I lige runder Århus, og jeg har gået krydset fingre for netop dét så længe.

    Kh Line

    SvarSlet
  7. Sikke fine jakker.
    Sjovt at se "min" myrejakke i en anden version ;)!

    SvarSlet
  8. Jeg kunne helt sikkert godt være interesseret i en enkelt dag.

    SvarSlet
  9. Waouw, hvor har I nået meget, det ser mega flot ud.
    En eller anden dag må jeg eje sådan en jakke.
    Kan man nå at sy en hel jakke på en weekend ?

    SvarSlet
  10. Åhhh ville også super gerne, men når man er på su er det desværre ikke råd endnu, men når jeg forhåbentlig er færdig om 8 måneder, så er jeg mer end gerne frisk.

    SvarSlet
  11. Ihh det lyder godt nok super fedt for vil så gerne sy en jakke, men har kun søndag til rådighed, så bliver det nok lidt kort tid eller?

    SvarSlet
  12. Det er det bedste at lære at sy af dig :)
    Jeg skal helt klart sy rocker engang, men må hellere slå koldt vand i blodet indtil efter sommerferien.

    SvarSlet
  13. wow sikke en masse fede jakker!!!

    SvarSlet
  14. Jeg vil gerne komme én dag og sy børnetøj!

    SvarSlet
  15. Så SMUKT - og produktivt!!! Imponerende :-)

    SvarSlet
  16. Jeg vil super gerne med hele weekenden. Vil gerne både sy jakke og børnetøj - men det er vel lige optimistisk nok på en weekend :-)
    Så fedt, at du kommer helt herover for at give os århusianere/jyder muligheden for at lære dine tricks!!!

    SvarSlet
  17. Argh.. Datoen er desværre ikke god for mig, jeg vil ellers helt vildt gerne deltage på en af dine workshops. Denne weekend skal jeg bage bryllupskage.
    Jeg må pænt vente og håbe at der kommer endnu en gang her ovre i det jyske...

    SvarSlet
  18. Ej vil vildt gerne med, men kan bare ikke den weekend :-( Jeg håber du kommer igen efter sommerferien!

    SvarSlet
  19. Hey!
    Er der stadig plads? Svar på mail
    Mvh
    mettecamille@hotmail.com

    SvarSlet