fredag den 21. marts 2014

Med nye øjne

Jeg har haft besøg af hende den lækre. Vi drak kaffe i min stue - blandt meget andet.
Det er så småt tid til at finde de quiltede jakker frem igen. Jeg er igang med at sy nye jakker op og som noget nyt får jeg lidt hjælp ude fra og det glæder jeg mig til at vise jer.
Camilla har lovet at hjælpe mig med at pifte lidt liv i billederne, når de skal tages af de næste jakker….det GLÆDER jeg mig også til.

Du kan sy din helt egen quiltede jakke på en weekend workshop. Den er fuld af skønne detaljer og teknikker. Vi kan rettet den til, så den passer dig perfekt - du får en dejlig forårsjakke og måske en oplevelse af at lære at sy på ny (måde) med hjem. Du er hjertens velkommen!

Der er stadig ledige pladser og du finder forårets workshops her

Ingen kommentarer:

Send en kommentar