søndag den 2. marts 2014

Workshop

Jeg har ikke så mange ord tilbage oven på denne weekends workshop hvor jeg har snakket, så ørerne er lige ved at falde af. Jeg har næsten lige sendt 8 vilde damer hjem. HOLD KÆFT hvor var I GODE og hvor var det HYGGELIGT. Jeg bliver aldrig træt af mit arbejde. Værkstedet har sydet og boblet som en dampmaskine hele weekenden. Se bare her, den ene fantastiske kreation efter den anden. De tog mig med storm og jeg glæder mig allerede vildt til d. 29+30 marts hvor det går løs igen. 
Hvis du skal nå at have en plads så klik her 
Alle kan være med - også nybegyndere!
Billederne sige alt - fik endda ikke foreviget det hele.



15 kommentarer:

  1. Hold da op jeg glæder mig til det bliver min tur!

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt. Hvornår mon jeg skal møde dig?

      Slet
  2. Årh, nøj, hvor mange fine sager. Ser virkelig godt ud. Dejligt forår til dig og syskolen, Line.
    Knus Helle Sandby

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak og i lige måde, søde Helle.

      Slet
  3. Hold da helt op... Drømmer om sådan en weekend, hold op jeg ville lære meget.

    Det er nogle super flotte ting der er blevet lavet.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er ikke dårligt at have drømme, måske vi mødes en dag?

      Slet
    2. man kan aldrig vide :o) Hvis bare du kom nær sydsjælland

      Slet
  4. Tusind tak for en helt forrygende weekend Line. Det var simpelthen så skønt at være i dit selskab, og bare fordybe sig i kreativ hygge sammen med en masse søde piger. Jeg er dybt imponeret over alle de vildt lækre ting, der blev produceret (både mængden og kvaliteten). Der var sørme damp under de maskiner og fuld koncentration. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tusind tak Maiken. Det var så dejligt at du havde lyst til at komme hele den lange vej endnu en gang!! Må sige at jeg også er en kende imponeret over den mængden at lækkerhed!

      Slet
  5. Sikke en masse smukke ting der kom ud af den weekend :0) Du er også bare sindsygt dygtig til at lære fra dig og sikken en ro du besidder :0)

    SvarSlet
  6. Det er simpelt hen så pænt skrevet, søde Katja!! Jeg rødmer helt:-) TAK!

    SvarSlet
  7. Hvor er det nogle smukke ting I har fået lavet! Ved du hvor stoffet, som muleposen med fuglene af lavet af, er fra? Det er så fint

    SvarSlet
  8. Line, bukserne i det blomstrede stof, vil de også kunne du' til en pærefacon som mig med rumpe og lår. ;-)

    SvarSlet