onsdag den 11. juni 2014

Odense workshop

Med hjælp fra en af mine dejlige stamkunder - med de helt rigtige forbindelser i Odense - er der nu planlagt weekend workshop på Odense Friskole d. 4. og 5. oktober 2014.
Det er helt vildt så mange som har skrevet og spurgt til en Odense workshop, så det er med meget stor glæde at det endelig kan blivet til noget.
Der er plads til 8 på holdet og du kan læse mere og købe din plads her.

Se noget af det de tidligere deltagere har syet lige her


Det er desværre ikke muligt at reservere plads på anden måde end ved betaling direkte via shoppen. Er der problemer med at gennemføre betalingen kontakt mig da med det samme på marapytta@gmail.com

5 kommentarer:

  1. Øj noget skønt stof! Leo i de helt rette farver. Ved du, hvor det er købt, Line?

    SvarSlet
  2. Jubiii endelig. Har købt min plads.

    SvarSlet
  3. Ida, det er vist fra Shanghai…….en jeg kender tog det med hjem til mig….:-(

    SvarSlet
  4. Camilla, det er bare drøn hyggeligt! TAK for din tilmelding, betyder så meget at I er med på den!!!

    SvarSlet
  5. YEAH det er jo nærmest i min baghave. De 1000 kr DSB skal have for 2x Odense-Kbh kan jeg med god samvittighed nu bruge på stof til workshoppen :-)

    SvarSlet