onsdag den 9. juli 2014

Update på datoer og ledige pladser.

2 pladser tilbage i Odense 4+5 oktober - køb din plads her
1 plads tilbage i Århus 1+2 november - køb din plads her

Info om nye datoer i København kommer på bloggen imorgen. Der er kun én weekend workshop på efterårs (vinter) programmet - til gengæld kommer der masser af fredagsfix på den anden side af ferien.

Billeder fra den dag vi forelskede os i Københavns Politigård…Smukke Line i quiltet jakke, foreviget af Camilla - håber så inderligt at vi får tid til at gøre det igen …. snart!

Ønsker du i øvrigt at sy en jakke med min hjælp, så er det muligt at gøre det på én weekend workshop eller hvis du køber to fredagsfix.

2 kommentarer:

  1. Nøj, jeg glæder mig til at se de datoer, jeg trænger sådan til sytid i din kælder, Line. Tak for tip angående kjole i blonde, jeg klipper stoffet i aften....
    Solskinshilsner
    Karen

    SvarSlet
  2. Det var så lidt - der er nye datoer på skærmen om 5 minutter…...

    SvarSlet