onsdag den 10. december 2014

2015

Hold da op - TUSIND tak for den store interesse. I gik jo amok i gavekort.
Nu glæder jeg mig bare endnu mere til år 2015 og ser frem til at undervise jer alle sammen.
I er meget velkomne til at melde jer på datoerne allerede nu. Der er kun 8 pladser på hvert hold, så tænk ikke for længe hvis du gerne vil have plads i en af årets første måneder.

Du finder alle datoerne her - og der kommer flere hen over året. Ca. én hver måned.
Der er faktisk et par enkelte pladser nu på fredag d. 12. december, hvis du lige skal nå en julegave eller 3….

Du kan stadig købe - eller ønske dig - gavekort til enten fredagsfix eller weekend workshop - klik her

I det nye år kunne jeg rigtig godt tænke mig at lave nogle patchworkshops sammen med jer. Jeg har det sidste årstid gået og øvet mig lidt. Det er sådan rigtig seriøs patchworksyning på symaskine, hvor du hurtigere er fremme ved målstregen og rent faktisk får lavet noget færdigt som kan bruges til noget. Ikke sådan noget med at sy et par sekskanter sammen til en ubrugelig lille klat, som aldrig ender med at blive til noget. Nej det her er en hel ny og meget inspirerende verden som jeg slet ikke kan få nok af. For mig var det en åbenbaring da jeg gav mig i kast med det for ca 1,5 år siden. Der findes de vildeste teknikker som jeg vil mene alle kan være med på. Jeg glæder mig til at vise mere og invitere jer inden for når planerne er lidt mere klare.

3 kommentarer:

  1. Her i udkantsdanmark vil vi gerne følge med i dine projekter via fotos. Det er et fint tæppe, du viser i dag. Det er satset at bruge ternede stoffer. Det kan let blive skævt, men det ser fint ud. Held og lykke med projektet.

    SvarSlet
  2. Yay jeg vil så gerne på patchworkshop hos dig! Håber det bliver til noget hurtigt.

    SvarSlet
  3. Jaaa, Line og jeg glæææder mig til engang at skulle på fredagsfix igen. Er SÅ glad for mit lille impulskøb. :)

    SvarSlet